Namiot handlowy to element obowiązkowy każdego wydarzenia. Niezależnie od tego, czy są to duże i międzynarodowe targi, czy też mniejsza lokalna impreza. Co więcej, niegdyś namioty handlowe rozstawiane były tylko na zewnątrz, lecz obecnie to się zmienia. Coraz częściej można je spotkać na niektórych wydarzeniach, które odbywają się w halach zamkniętych.
Namiot handlowy nie jest tylko elementem ochronnym
Wielu osobom wydaje się, że namiot handlowy jest elementem, który wykorzystuje się do ochrony stoiska przed różnego rodzaju zagrożeniami pogodowymi np. deszczem, czy wiatrem. Oczywiście, nie można ukrywać, że jest to jedno z jego głównych zadań. Jednakże w obecnych czasach nie jest to już tylko i wyłącznie praktyczne narzędzie. Wbrew pozorom ludzie zwracają uwagę (zazwyczaj podświadomie) na jakoś owego namiotu. Zdecydowanie chętniej podchodzą do ładnego, dobrze wykonanego, a przede wszystkim estetycznego niż do starego, który stracił już swoje pierwotne barwy. Kolejną ważną sprawą jest szybkość rozkładania – namiot ogrodowy od MPTENT, rozkłada się w 2 minuty – to naprawdę krótki czas w jakim z łatwością składany namiot staje się bardzo poręczny.
Namiot handlowy – jak wybrać ten idealny?
Tak naprawdę nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ na rynku dostępnych jest wiele różnych konstrukcji. Wybierając namiot można dosłownie wybierać między różnymi wariantami, rozmiarach oraz parametrami np. wytrzymałości. Przed zakupem warto zastanowić się do czego będzie owy namiot używany. Czy potrzebny jest na jednorazowe wydarzenie, czy też będzie dosyć często używany. Jest to o tyle ważna informacja, że istnieją na rynku specjalne konstrukcje, które zostały przystosowane do tego, aby były jak najbardziej mobilne. Wiele z nich można złożyć i rozłożyć w mniej niż 30 minut, co jest naprawdę dobrym wynikiem.
Kolejną ważną cechą jest odpowiedni zestaw montażowy, który dodawany jest do namiotu. Jeśli w planach jest odwiedzanie wielu wydarzeń, to warto zainwestować w namiot, który posiada wiele różnych rodzajów szpilek mocujących, linek i obciążników. Dzięki takiemu zaawansowanemu zestawowi namiot handlowy można rozłożyć w dowolnym miejscu i to w każdych warunkach atmosferycznych.
Personalizacja też jest ważna
Tak jak wcześniej wspominałem namioty mogą występować w przeróżnych wariantach zarówno jeśli chodzi o zagospodarowanie przestrzeni wewnątrz, jak i wymiarowych. Istnieją na rynku modele, które mogą być wykorzystywane w wielu sytuacjach np. jako stoisko sprzedażowe oraz gastronomiczne. Tego typu konstrukcje wyposażone są w systemy wieszaków i regałów.
Kolorystyka
Wbrew pozorom ważnym elementem jest też kolorystyka namiotu handlowego, ponieważ to od niej zależy odbiór stoiska przez inne osoby. Zdecydowanie przyjemniej patrzy się na namiot, którego kolorystka wszystkich napisów i elementów graficznych do siebie pasuje. Co więcej, ważne są też użyte czcionki i ich barwa, ponieważ czcionka, której używa się w komiksach nie będzie w żadnym wypadku wyglądała dobrze na stoisku, który należy do firmy związanej z księgowością
W takim razie jak wybrać dobrze namiot handlowy?
Warto na początek zadać sobie pytanie związane z wymaganiami tzn. do czego będzie on używany, jak często i czy będzie wystawiony na różnego rodzaju warunki. Bez wątpienia warto zainwestować w egzemplarz wysokiej jakości, który starczy na dłużej oraz należy przyłożyć się do jego oprawy wizualnej, aby była ona spójna z marką. Namiot handlowy będzie w pewnym stopniu odzwierciedleniem firmy, więc wypada, aby był on jak najlepszy.