Mailing reklamowy, który zainspiruje Twoją następną kampanię reklamową

Masz dość zmieniających się algorytmów wyszukiwarek takich jak Google, które utrudniają reklamę w sieci? Nie docierasz do swojej grupy docelowej na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram? Trudno nadążyć za ciągle zmieniającymi się zasadami marketingu cyfrowego?

Mailing reklamowy ma najwyższy wskaźnik odpowiedzi – wyższy niż e-mail, płatne wyszukiwanie, wyświetlanie online i media społecznościowe razem wzięte. Marketing bezpośredni istnieje od dawna i nadal jest skuteczną metodą dotarcia do Twoich klientów i potencjalnych klientów – teraz bardziej niż kiedykolwiek.

Co sprawia, że mailing reklamowy jest tak skuteczny?

Skuteczność mailingu reklamowego jest bezpośrednio związana z trzema kluczowymi aspektami każdej kampanii: ofertą, listą docelową oraz kreatywnością. Zazwyczaj stosujemy strategię 40/40/20 w odniesieniu do tych kluczowych aspektów, zgodnie z którą 40% skuteczności kampanii zależy od oferty, 40% od listy mailingowej i 20% od kreatywności. Stosując tę strategię mailingu reklamowego, jesteśmy w stanie osiągnąć doskonałe wyniki, wysyłając odpowiednie, dobrze zaprojektowane oferty do właściwych odbiorców z Twojej listy docelowej. Kiedy atrakcyjna oferta łączy się z przyciągającym uwagę projektem, powstaje skuteczny produkt marketingu bezpośredniego.

Ponadwymiarowe e-maile przyciągają uwagę

Mówi się, że im coś jest większe, tym jest lepsze – i w tym przypadku jest to prawda. Ponadwymiarowe e-maile, takie jak Monster Mailer, często przyciągają uwagę tylko z powodu swoich rozmiarów. Większe e-maile wyróżniają się w skrzynce pocztowej wśród morza kartek pocztowych i listów, które są dostarczane.

Dodatkowo, dzięki większej powierzchni na przesyłce, jest więcej miejsca na kreatywny projekt, większe oferty i wiele miejsca na kupony. Zapewniając większą ilość kuponów lub bonów rabatowych zwiększasz prawdopodobieństwo, że jeden z Twoich klientów lub potencjalnych klientów dokona zakupu.

Monster Mailer naprawdę wyróżnia się w Twojej skrzynce pocztowej. Daje też dużo miejsca na produkty, oferty i inne informacje. Przy następnej kampanii mailingowej, warto rozważyć wybór Monster Mailera o dużych rozmiarach, aby osiągnąć lepsze wyniki.